Farveglede og hvitløk




Jeg var så heldig å få de flotte blomstene i går da vi hadde kjempekoselig besøk fra familien. Søndagen startet derfor i farveglede i bladet Maison og nydelige blomster ved frokostbordet. Farvegleden henger ingenting sammen med hvitløken som jeg nå har plantet ut, den er jo ganske farveløs.Men vi er glad i hvitløk og fersk hvitløk så nok ville jeg teste egen produksjon. Blir spennende til neste år. Hadde hørt at hvitløk skal plantes i oktober. Dersom du vil plante ut så skal de være 5 cm ned i jorden og 15 cm mellom hver hvitløk. Sære er de også hvitløkene og vil ikke ha noe ugress til våren, så du må være flink til å luke. Nå setter vi snart tennene i en god søndagsstek.. med lam. Nam nam.

Kommentarer

Hobbybruket sa…
Så spennende. Kanskje jeg også skulle henge meg på hvitløk forsøket ditt. Det er jo gøy å prøve noe nytt. :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Skulle så gjerne vært her - My happy place