Munn og klovsyke





Helgen her bestått av en del konsert, en del ute på byen, en del shopping og en del munn og klovsyke.

Min bedre halvdel har fått hånd, munn og fotsykdom. Noe som gir vonde sår i munnen, ben og hender og ansikt. Vi har derfor ikke fått gjort så mye i helgen, men tok en biltur til Sverig og matbutikken for å handle litt. Det gikk med litt pauser. Jeg kaller det munn og klovsyke selv om det ikke alltid blir tatt i mot med munterhet. Men heldigvis går det over. Vi får håpe snart, for Birken står snart for døren.

Ta en kikk på en samling av bilder av noen av blomstene mine jeg har tatt bilde av i sommer. Avslutter en fin sommerdag, noen sier den siste. Jeg velger å tro at det kommer noen til!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Skulle så gjerne vært her - My happy place